Gazimağusa Kaymakamı Çolakoğlu, belediye başkanlarıyla toplantı yaptı
Gazimağusa Kaymakamı Şifa Çolakoğlu, Gazimağusa ilçesi belediye başkanlarıyla toplantı yaptı.Gazimağusa Kaymakamlığı’nda gerçekleştirilen toplantıda, doğal afetlere ilişkin tedbirler konusunda görüş alış verişinde bulunuldu. Kısa bir süre önce Gazimağusa Kaymakamı olarak atanan Şifa Çolakoğlu toplantının başında yaptığı açıklamada, doğal afetler konusunu İlçe Emniyet Kurulu toplantısında ele aldıklarını belirterek, konuyu bir kez de belediye başkanlarıyla değerlendirmek istediklerini ifade etti.
Kaymakam Çolakoğlu, toplantıda, belediyelerin bünyelerindeki sorunların da ele alınarak görüş ve önerilerin ortaya konacağını söyledi.Çolakoğlu, toplantının belediye başkanlarıyla tanışma olanağı sağlayacağını da kaydetti.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”