Artan korana virüs vakalarının ardından açıklama yapan Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Doç. Dr. Düriye Deren Oygar, kalabalık yerlerde vatandaşlara Koronavirüs testleri yapılacağını, test sayısını artırılacağını da açıkladı.
Hastanede 9 kişinin tedavi gördüğünü, 2 hastanın yoğun bakımda olduğunu, bu kişilerin çoğunun yan hastalığı bulunduğunu belirten Oygar, “Önceliğimiz kendimizi, bağışıklığı düşük ve yaşlı kişileri korumak olmalı…” dedi. Pandemiyle mücadelede maskenin ve aşılanmanın önemine dikkat çeken Deren Oygar, aşısız kişilerin aşı olması, bağışıklık sistemi düşük ve 65 yaş üzerindekilerin 4-6 ay arasında hatırlatma dozlarını yaptırması gerektiğini belirtti. Oygar, Sağlık Bakanlığı’na bağlı merkezlerde aşı yapılmaya devam edildiğini de hatırlattı.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz