Emlakçılar Birliği Başkanı Hasan Sungur, Meclis’ten geçen Kıbrıs Türk Emlakçılar Birliği Yasa Önerisini değerlendirdi.
Yasayla daha kurumsal hareket edebileceklerini belirten Sungur, şu ifadeleri kullandı: “Bugünlere kolay gelinmedi. Bu 17 yıllık bir yolculuk. Bizim için yasamızın geçmesi son derece önemliydi. Mücadelemiz henüz bitmedi. En az bu yasa kadar önemli olan Lisans Yasası da bizim için hayati bir öneme sahiptir. Bugünden tezi yok bu yasa önerisinin geçmesi için çalışmaya başlayacağız.”
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı