CTP Milletvekili Dr. Sıla Usar İncirli, UBP’nin 2019 yılından bu yana iktidarda olduğunu ve bu süre zarfında sağlık alanında yeterli iyileştirmeleri gerçekleştirmediğini ifade etti.
İncirli, özellikle yoğun bakım ve ameliyathane yataklarının sayısında yeterli bir artış veya iyileştirme yapılmadığını öne sürdü. Sağlıkta ciddi sorunlar yaşandığını, insanların ilaç bulmakta zorluk çektiğini belirten İncirli, hızlı nüfus artışının sağlık sistemini zorladığını ifade etti. Hastanelerde uzun kuyruklar oluştuğunu, vatandaşların tetkikler için aylarca beklediğini ve bu bekleme sürecinde hayatını kaybedenlerin olduğunu vurgulayan İncirli, bu sorunların çözümsüz olmadığını, ihtiyaç duyulan şeylerin hastaneler ve altyapının güçlendirilmesi olduğunu kaydetti.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”