Elektriğe yapılan yüzde 15’lik zammın tartışmaları hâlâ sürüyor.
ADA TV ekranlarına konuk olan Halkın Partisi (HP) Merkez Yürütme Organı (MYO) Üyesi ve Yönetim Kurulu Eski Asbaşkanı Yusuf Avcıoğlu, elektrikteki fiyat artışının sebeplerini aktardı. Yakıt tedariğinde yaşanan sorunlar, makinelere verilen zararlar ve Kıb-Tek’in banka borçlanmasının zamların sebeplerinden olduğunu ileten Avcıoğlu, yenilenen Kalecik 3 Sözleşmesi’ne göre AKSA’nın üretim payının arttığı ve kira bedeli dolayısıyla enerji maliyetinin de yükseldiğine vurgu yaptı. Elektrik kurumunun tahsil etmesi gereken borçları tahsil edemediği ve bazı abonelerin elektriği sirkate gitmesinin kurumu batırma noktasına getirdiğine değinen Avcıoğlu, bakım oranımı düzenli yapılmayan jeneratörler olduğunu ve Kıb-Tek ‘in iyi yönetilemediğini savundu.
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı
KARMA OYU SADELEŞTİRİN