Karpaz’de dün sabaha karşı bastıran dolu felakete yol açtı.
Dolu kalınlığının bazı bölgelerde 20, bazı bölgelerde ise 50 cm’ye kadar ulaştı. Yenierenköy’ün içinden ve civarından geçen yollar tamamen araç trafiğine kapandı. Yoğun dolu yağışı nedeniyle hasar gören Karpaz bölgesini ziyaret eden Başbakan Ünal Üstel, belediye başkanları ve muhtarlarla bir araya gelerek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Toplantıda İçişleri, Bakanı Dursun Oğuz ile Afet Acil Durum Komitesi Başkanı, Başbakanlık Müsteşarı Hüseyin Cahitoğlu da hazır bulundu. Başbakan Üstel, bölge halkına geçmiş olsun dileklerini iletirken, “Sabah erken saatlerde bölgeye gönderilen ekiplerle yollar açıldı. Tarım Bakanlığı, kaymakamlık ve muhtarlarla iş birliği içerisinde hasar tespit çalışmaları başlatıldı” dedi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz