Halkın Partisi Genel Başkanı Kudret Özersay, hükümetin bedelli askerlikle ilgili yasa önerisini değişiklik yapılacağı gerekçesiyle geri çektiğini, üzerinden aylar geçmesine rağmen yeniden gündeme getirmediğini belirterek eleştirilerde bulundu.
Özersay açıklamasında, “Bunun adı yaparmış gibi yapıp yapmamaktır. Bunun adı samimiyetsizliktir.” ifadelerini kullandı. Bedelli askerlik konusunda ödenecek rakamlarla ilgili düzenleme yapılması yönündeki ısrarları ve ailelerin beklentisi üzerine hükümetin yasa önerisini düzenleme yapmak üzere geri çektiğini söyleyen Özersay, yeniden getirileceği söylenmesine rağmen bunun yapılmadığını savundu. Özersay, “Bu konuda hızlı adım atmaları gerekirken üzerine yattılar. Oysa askerlik celbi gelmek üzere, yani bedelli askerlik işi de diğerleri gibi yalan oldu.” iddiasında bulundu.
RUM YÖNETİMİ BÖLGEYİ HEDEF HALİNE GETİRİYOR
BİRİLERİ BULUTLAR ÜSTÜNDE HAYAL KURMAYI SÜRDÜRÜYOR
YAZ AYINDA 5+1 İÇİN İTEKLİYORLAR!
TÜRKİYE İÇİŞLERİ BAKANI MUSTAFA ÇİFTÇİ BUGÜN KKTC'YE GELİYOR
DOSTLAR ALIŞVERİŞTE GÖRSÜN DİYE 5+1 GÖRÜŞME İSTİYORLAR
ÜTOPYADA YAŞAYAN BİR CUMHURBAŞKANIMIZ VAR
KIBRIS SORUNUNDA YENİ BİR DİPLOMATİK AKLA İHTİYAÇ VAR
“Asgari ücretliyi enflasyon karşısında ezdirmedik”
Ataoğlu, Cevdet Yılmaz’la görüştü