Halkın Partisi Genel Başkanı Kudret Özersay, hükümetin bedelli askerlikle ilgili yasa önerisini değişiklik yapılacağı gerekçesiyle geri çektiğini, üzerinden aylar geçmesine rağmen yeniden gündeme getirmediğini belirterek eleştirilerde bulundu.
Özersay açıklamasında, “Bunun adı yaparmış gibi yapıp yapmamaktır. Bunun adı samimiyetsizliktir.” ifadelerini kullandı. Bedelli askerlik konusunda ödenecek rakamlarla ilgili düzenleme yapılması yönündeki ısrarları ve ailelerin beklentisi üzerine hükümetin yasa önerisini düzenleme yapmak üzere geri çektiğini söyleyen Özersay, yeniden getirileceği söylenmesine rağmen bunun yapılmadığını savundu. Özersay, “Bu konuda hızlı adım atmaları gerekirken üzerine yattılar. Oysa askerlik celbi gelmek üzere, yani bedelli askerlik işi de diğerleri gibi yalan oldu.” iddiasında bulundu.
'KIBRIS SORUNUNDA UMUT TACİRLİĞİNE DEĞİL GERÇEKÇİ YAKLAŞIMLARA İHTİYAÇ VAR'
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak
Baykallı: “Çözüm isteyenler gerçekçi, çözümsüzlüğü savunanlar hayalcidir”
Öztürkler, İİT Parlamento Birlik Konferansı için Bakü’de
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!