Selanik’te, KKTC’nin ilanının 42. yılı nedeniyle Kıbrıslı Rum öğrencilerin düzenlediği protestolarda polis yoğun güvenlik önlemleri aldı.
Göstericiler Türk Konsolosluğu önünde KKTC bayrağını yaktı. Selanik kent merkezinde cumartesi akşamı, KKTC’nin ilanının 42. yılı gerekçe gösterilerek bir dizi protesto ve yürüyüş gerçekleştirildi. Gösteriler, Yunanistan’daki Kıbrıslı Rum öğrenci grupları tarafından organize edilirken şehirde yoğun polis güvenliği dikkat çekti. Yunanistan basını, kentteki tansiyonun iki gündür yüksek olduğunu hatırlatarak şu detayı da paylaştı: Perşembe gününden beri Kıbrıslı Rum bazı öğrenciler Türk Konsolosluğu karşısında “açlık grevi” yaptıklarını duyurdu.
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz
Türkiye Milli Savunma Bakanlığı: Çözüm iki devlet temelinde mümkündür
KSTÜ mezunlarını uğurladı
“Doğaya Dokun, İz Bırakma” etkinliğinde sahil temizliği yapıldı
Cumhurbaşkanlığı'nda Gençlik Koordinasyonu toplantısı
Erhürman'dan Rum basınında yer alan iddia ve yürütülen tartışmalara yanıt
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı