Hayvan Üreticileri ve Yetiştiricileri Birliği Sözcüsü Canpolat Şemi, Ada TV’de Aslıhan Ünver’e şap hastalığıyla ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu.
Şemi, Güney Kıbrıs’ta şap hastalığının uzun süredir bilindiğini ancak kamuoyundan gizlendiğini iddia etti. Şemi, şap hastalığının Avrupa’da yaygın görülen bir hastalık olduğunu belirterek, Güney Kıbrıs’taki vakaların kamuoyuna açıklanmadığını savundu. “Bizde vakalar görülüp önlem alınmaya başlanmasa büyük ihtimalle hâlâ gizlenmeye devam edecekti” diyen Şemi, “Biz Güney’e göre daha iyi durumdayız” dedi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz