Türkiye Cumhuriyeti ile imzalanan “2026 Yılı İktisadi ve Mali İşbirliği Anlaşması” Resmi Gazete'de yayımlandı.
Anlaşmaya göre, KKTC'ye 20 milyar 700 milyon TL’ye kadar hibe, 2 milyar 300 milyon TL’ye kadar ise kredi desteği sağlanacak. Anlaşmaya göre KKTC hükümeti, Türkiye ve KKTC İşbirliği Çerçeve Belgesi Eylem Planı’nda yer alan reform ve eylemleri gerçekleştirmeyi taahhüt etti. Ayrıca mali disiplin çerçevesinde kamu maliyesi için gelir artırıcı ve gider azaltıcı tedbirler alınması, reform ve yasaların hayata geçirilmesi, kamu borç stokunun sürdürülebilirliğinin sağlanması ve 2026 ile 2027 mali yıllarında bütçe açığının azaltılması hedefleniyor.
KKTC Kahramanmaraşlılar Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği 1. yılını kutladı
KARMA OYU SADELEŞTİRİN
‘ONLİNE CASİNOLAR ÜLKE EKONOMİSİNİ TEHDİT EDİYOR’
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak