Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, hemen hemen her sabah sosyal medya hesabından paylaştığı Girne ve dağ manzarası eşliğindeki ‘günaydın’ mesajında bu sabah Koronavirüs aşısına dikkat çekti.
“Sağlığımıza dikkat edelim” ifadelerini kullanan Tatar, henüz aşı olmayanlara aşı çağrısında bulunarak aşılı olanların bulaş riskinin daha az olduğuna dikkat çekti.
Öte yandan aşılı olanların Koronavirüsü daha hafif geçirdiğini de belirten Tatar, “Yoğun bakımda yatanların yüzde 85’i aşısız” dedi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz