Kıbrıs Türk Tabipleri Birliği, koronavirüs salgının bitmediğinin altını çizerek, yapılan uyarı ve önerilerin dikkate alınması gerektiğini ifade etti. KTTB tarafından yapılan açıklama şu şekilde: “Ülkemizde Haziran 2022 başında maske kullanımı ve test zorunluluğu kaldırılınca yaptığımız uyarılar, maalesef gerçeğe döndü.
Vaka sayıları gittikçe artmakta, birçok pozitif hasta da, resmi kayıtlara geçmeksizin, enfeksiyonu evinde geçirmektedir. Açıklanan vaka sayıları bu nedenle aldatıcıdır. Tüm evrensel veriler nettir; insanlar hala korona virüs enfeksiyonu geçirip hayatlarını kaybedebilmektedir.”
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz