Rum Adalet ve Kamu Düzeni Bakanı Lukas Luka, “Kıbrıs Narkotiğine ilişkin Ulusal Dokümantasyon ve Enformasyon Merkezinin” bugüne kadarki verilerinde, uyuşturucu kullanımından dolayı 83 ölümün kaydedildiğini ifade etti.
ALİTHİA Luka’nın Rum tarafında uyuşturucu kullanımının gelecek için endişe verici boyutta olduğunu belirtti.
Üstel: “Önceliğimiz yeni tavizler vermek değil; devletimizi güçlendirmektir'
Caner Gönyeli Arama Kurtarma Tatbikatı’nın deniz safhası başladı
KTMMOB ile GİKAD arasında iş birliği protokolü imzalandı
Barış Kurulu Güney Kıbrıs’taki tatil beldesinde toplanıyor
Kumyalı Sahil Etkinlik Alanı hizmete açıldı
“Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Coğrafyası” adlı kitabın tanıtımı yapılacak
Kıbrıs Türk tarımsal ürünlerinin AB pazarlarındaki potansiyeli değerlendirildi
Akdeniz'de et yiyen bakteri alarmı…İspanya'da bazı plajlar kapatıldı
Lefke Çevre Derneği fosseptik sorununa çözüm istedi