Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Barış Harekatı’nın 50. yılı nedeniyle düzenlenen etkinliklere katılmak ve temaslarda bulunmak amacıyla İstanbul’a gitti.
Tatar, İstanbul Üniversitesi’nde “Kıbrıs Barış Harekatı’nın 50. Yılında Süregelen Sorunlar ve Çözüm Arayışları Uluslararası Kıbrıs Sempozyumu’nda konuştu. Tatar, Doğu Akdeniz’de bir Türk devletinin kurulmasıyla büyük bir başarı öyküsünün yazıldığını söyledi. Tatar, bu yıl Barış Harekatı’nın 50. yılının kutlandığını ve mesajlar verildiğini belirterek, adada kalıcı çözümün başarılması için iki devletli siyaset vurgusu yaptı. Kıbrıs Türk halkının egemenliğinin bir hak olduğunu ve bu hakkın uluslararası toplum tarafından göz ardı edildiğini belirten Tatar, federal bir çözümde, Türkiye’nin Avrupa Birliği’nde olmamasından dolayı yaşanabilecek tehlikelere değindi; Doğu Akdeniz’de bir Türk devleti olan KKTC’nin stratejik önemine işaret etti.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”