Ada TV’ye konuk olan Lapta-Alsancak-Çamlıbel (LAÇ) Belediye Başkanı Fırat Ataser, Türkiye’den gelen suyun barajlarda yeterli miktarda bulunduğunu ancak dağıtımı konusunda sıkıntılar yaşandığını aktardı.
Suyun dağıtımı konusunda büyük bir öngörü yanlışlığı yapıldığını savunan Ataser, planlama ve projenin doğru yürütülmediği takdirde ülkemizin su sorunu tehlikesiyle karşı karşıya kalabileceğinin altını çizdi. Ülkemizde en fazla yenilenen şebekenin Alsancak bölgesinde olmasına rağmen yine aynı bölgenin su sıkıntısı yaşadığını ifade eden Ataser, “Hiç kimseyi dinlemeden kuyu açmaya devam edeceğim, iddialıyım ve bu iddianın üzerinde duracağım. İnsan yaşantısını doğru etkileyecek adımlar atılmalı. Su kuyusu açmazsak insanlarımız susuz kalacak” dedi.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”