CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, Türkiye Cumhuriyeti’nin 2. Cumhurbaşkanı İsmet İnönü’nün ailesinin daveti üzerine Ankara’daki tarihi Pembe Köşk’ü ziyaret etti.
İncirli ve CTP Dış İlişkiler Sekreteri Fikri Toros, Pembe Köşk’te İsmet İnönü’nün kızı ve İnönü Vakfı Başkanı Özden İnönü Toker ile torunu Gülsün Bilgehan tarafından karşılandı. Ziyaret sırasında Özden Toker, köşkün Ankara’nın başkent oluşunun ardından Cumhuriyet’in sosyal ve kültürel devrimlerine tanıklık eden kimliğini paylaştı. Toker; Atatürk’ün stratejik toplantılarından devrim çalışmalarına, hatta Ankara’nın ilk Cumhuriyet balosuna kadar pek çok tarihi olayın bu binada gerçekleştiğini anlattı. Mevhibe İnönü’nün titizliği sayesinde ilk günkü haliyle korunan eşyalar, heyet tarafından ilgiyle incelendi.
HAKLARIMIZ DAHA FAZLA GÖRMEZDEN GELİNEMEZ
BU TANIM IRKÇILIK VE FAŞİSTLİKTİR
MİLLİ EĞİTİM BAKANI’NI CANLI YAYINA DAVET ETTİ
SIRF YAKINDA SEÇİM VAR DİYE UMUT TACİRLİĞİ YAPILMASIN!
RUMLAR MARAŞ'I DA ALSA NEYE 'EVET' DİYECEK?
“ÇÖZÜM İSTEYENLER GERÇEKÇİ,ÇÖZÜMSÜZLÜĞÜ SAVUNAN HAYALCİ”
DEVLETİMİZ VE TOPRAĞIMIZ PAZARLIK KONUSU EDİLEMEZ
'KIBRIS SORUNUNDA UMUT TACİRLİĞİNE DEĞİL GERÇEKÇİ YAKLAŞIMLARA İHTİYAÇ VAR'
Akansoy, “İsviçre Deneyimi ve Yeniden Birleşmiş Bir Kıbrıs İçin Perspektifler” panelinde konuşacak