BADEMLİK SAHASI HAYATA GEÇECEK

Eğitim Bakanlığı ile Baf Ülkü Yurdu Spor Kulübü arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, Bademlik sahası yeniden hayata geçirilecek.

Eğitim Bakanlığı ile Baf Ülkü Yurdu Spor Kulübü arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında, Bademlik sahası yeniden hayata geçirilecek.

Protokole, Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu ile Baf Ülkü Yurdu Spor Kulübü Başkanı Ahmet Ertay imza koydu.

Bu haber 369 defa okunmuştur

:

:

:

:

DİĞER HABERLER