Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Erülkü-Acapulco arasındaki yol yapım çalışmalarının sürdüğünü belirterek, '50 yıllık gecikme ile bir yol daha yapılıyor' ifadelerini kullandı.
kamuoyunda “dağ yolu” olarak bilinen güzergâhta çalışmalar hakkında bilgi veren Arıklı, yol projesinde geçmişte yaşanan istimlak sorunları ve su isale hatlarından kaynaklanan engeller nedeniyle değişiklik yapmak zorunda kaldıklarını ifade etti. Arıklı, yolun bazı bölümlerinin projeye uygun şekilde dört şerit olarak inşa edileceğini kaydederken, ara emri bulunan veya su isale hattının geçtiği kesimlerde ise üç şeritli olarak düzenleneceğini belirtti, söz konusu bölümlerde şeritlerden birinin tırmanma şeridi olarak kullanılacağını aktardı.
YDP LİDERİ ERHAN ARIKLI 4 MADDELİK SEÇİM ÖNERİSİ
HEDEF TEK BAŞINA İKTİDAR, OLMAZSA UYUMLU KOALİSYON
İKİ DEVLETLİ ÇÖZÜM MESAJI KIBRIS TÜRKÜNÜN DURUŞUDUR
5+1 OLSUN DİYE 5+1 YAPILMASI YANLIŞ!
Siyasi Partiler Konseyi tamamlandı
Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Komitesi toplandı
Çeler: “Vatandaşlar, siyasetçilerle aralarındaki uçurumun kapanmasını istiyor”
Erdoğan: “Bu anlamsız savaş defterinin artık kapandığına inanıyoruz'
Üstel: “Hakan Fidan’ın iki devletli çözüm mesajı, Kıbrıs Türk halkının kararlı duruşunun yansımasıdır”