Başbakan Ünal Üstel, polis teşkilatının özlük haklarından yıpranma payına, terfiden maaş düzenlemelerine kadar kapsamlı reform paketini Meclis gündemine taşıdıklarını belirterek, 'Yıllardır konuşulanı değil, yıllardır yapılmayanı yapıyoruz' dedi.
Üstel, 25 yıllık fiili hizmetini tamamlayan personele 60 aylık yıpranma payı verilmesinin öngörüldüğünü söyledi. Üstel, ihtiyaç duyulması halinde mecburi emeklilik yaşının isteğe bağlı olarak 60 yaşına kadar uzatılabilmesine imkan sağlanacağını belirterek, teşkilatın yetişmiş insan kaynağından daha uzun süre yararlanılacağını ifade etti. Polis teşkilatı içerisinde uygulanan ek çalışma ödeneği sisteminde de düzenlemeye gidildiğini belirten Üstel, tüm personele aynı oranda ek çalışma ödeneği verilmesinin hedeflendiğini söyledi.
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
KAMU KAYNAKLARI HALKIN REFAHI İÇİN KULLANILACAK!
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
“Atatürk Öğretmen Akademisi hepimizin ortak değeridir”