CTP Genel Başkanı Sıla Usar İncirli, Ulukışla ziyaretinde üretime ve adil paylaşıma dayalı ekonomik modeli hayata geçirme kararlılığını vurguladı.
İncirli, kamu kaynaklarının halkın refahı için kullanılacağını belirterek, 2027’de iktidarın halkın olacağını söyledi. . Ekonomik tabloyu da değerlendiren İncirli, enflasyonun kontrol altına alınamadığını ve halkın alım gücünün ciddi şekilde eridiğini ifade ederek, hükümetin hayat pahalılığıyla mücadele etmek yerine bu soruna kayıtsız kaldığını söyledi. İncirli, hükümetin ülkeyi milyarlarca liralık borç yükü altına soktuğunu, çocukların geleceğini ipotek altına aldığını kaydederek, “Borcun borçla, faizlerin ise yeni borçlarla ödendiği sürdürülemez bir yapı yaratıldı' dedi
ALLANMIŞ PULLANMIŞ TUZAĞA DÜŞMEYELİM
KIBRIS'TA HAKİKATİN ADI İKİ MİLLETTİR!..
BAHÇELİ’NİN DAVAMIZA VERDİĞİ DESTEK BİZİM İÇİN KIYMETLİDİR
BU KAOSUN SORUMLUSU CUMHURBAŞKANI’DIR!
YILLARDIR YAPILMAYANI YAPIYORUZ
TAM Parti ve CTP, İskele’de bir araya geldi
İncirli: “Üretime ve adil paylaşıma dayalı bir ekonomi kuracağız”
Ertuğruloğlu: “Kıbrıs sorununun yegâne ve gerçek çözümü iki egemen eşit devlettir”
“Atatürk Öğretmen Akademisi hepimizin ortak değeridir”