Milli Eğitim Bakanı Nazım Çavuşoğlu, Öğretmenler (Değişiklik) Yasası’nın öğretmeni itibarsızlaştıran bir anlayışla hazırlanmadığını ifade etti.
Çavuşoğlu, Bakanlık kapılarının öğretmene ve sendikalara her zaman açık olduğunu yineleyerek, Talim ve Terbiye Kurulu ile ilgili daire müdürlüklerinin bugün sendikaları, sendikalara uyan bir zamanda sorunları ele almak, öğrencilerin yaşadığı mağduriyetleri gidermek, akademik takvimi değerlendirmek ve nakil çalışmalarını başlatmak üzere toplantıya davet edeceklerini söyledi.
5 YASA TASARISI GÖRÜŞÜLECEK!
FIRAT ATASER YENİDEN ADAY
MECLİS’TEKİ 50 VEKİLİN 30’U PASLAŞARAK SEÇİLDİ
“40 YILIN İŞİNİ 4 YILA SIĞDIRDIK”
Ertuğruloğlu, BM Temsilcisi Diagne ve UNFICYP Komutanı Alam’ı kabul etti
Halkın Partisi, bugün Girne çarşısını ziyaret etti
Meclis Genel Kurulu yarın toplanacak
FRANSA İLE GÜNEY KIBRIS ANLAŞMASI MEŞRU DEĞİL
MGK’DAN SERT KIBRIS BİLDİRİSİ: OLDUBİTTİYE İZİN VERMEYİZ