Ülkede son günlerde infial yaratan rüşvet ve yolsuzluk konularının devlet dairelerinde gündeme gelmesinin sistemin çarpıklığını gözler önüne serdiğini söyleyen 9. Dönem Milletvekili Gülşah Sanver Manavoğlu, ADA TV ekranlarından mevcut sistem değişmediği sürece rüşvetin de bitirilemeyeceğini savundu. Çıkarılan af yasasında kayıtlılık beklenirken durumun iyice laçka bir hal aldığına vurgu yapan Manavoğlu, kişilerin çalışan getirme noktasında yaşadığı sıkıntıların yanlış yola sürüklediğini ifade etti. Sürekli çalışma izni üzerinden vatandaşlık alma hakkı doğduğu için bu alanda düzenlemeye ihtiyaç duyulduğunu ifade eden Manavoğlu, “ Af Yasası geçti bu esnada Çalışma Bakanlığı da kaynıyor. Keşke herkes kayıt altına alınsaydı. Çalışma Bakanlığı’nda oturan insanların durumları belli değil. Mahkeme sürerken özel kalemden başka nerelere sirayet edeceği belli değil, o zaman nasıl başlayacağız affı uygulamaya?” dedi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz