Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanlığı Su işleri Dairesi Müdürlüğü, KKTC genelinde hatlara su verilmeye başlandığını duyurdu.
Su İşleri Dairesi Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, Geçitköy Pompa İstasyonu’nda, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu kaynaklı elektrik kesintisinden dolayı TC’den KKTC’ye Su Temin Projesi kapsamında KKTC geneline su verilemediği ifade edildi. TC’den KKTC’ye Su Temin Projesi kapsamında bulunan pompa istasyonlarına enerji temininde yaşanan kesintiden dolayı KKTC genelinde su temininde aksamalar olduğu belirtilen açıklamada, sabah 08.45 itibarıyla arızanın giderildiği, pompalar devreye alınarak, hatlara su verilmeye başlandığı kaydedildi. Açıklamada, boşalan hatların tekrar dolması ve sistemin normale dönmesinin zaman alacak olması nedeniyle bu süreçte halkın suyu bilinçli ve tasarruflu kullanması istendi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz