KIB-TEK Genel Müdürü Dalman Aydın, Güneşköy Trafo Merkezi’ndeki arızanın giderildiğini, ancak termik santraldeki sorun nedeniyle çarşambaya kadar kısa süreli kesintilerin yaşanabileceğini açıkladı.
Arızanın giderilmesi için santralde soğumanın beklendiğini ifade eden Dalman Aydın, soğuma gerçekleştikten sonra ekiplerin söz konusu arızaya müdahale edebileceğini belirtti. Söz konusu arıza giderilene kadar belli saatlerde kısa süreli elektrik kesintilerinin yaşanabileceğini yineleyen KIBTEK Genel Müdürü Aydın, arızalarla ilgili rapor hazırlıklarının sürdüğünü söyledi.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz