Kıbrıs Türk halkının güvenliği için 20 Temmuz 1974’te gerçekleştirilen Kıbrıs Barış Harekatı’nın ardından Cenevre’de sonuçsuz kalan görüşmeler üzerine 14 Ağustos’ta ‘Ayşe tatile çıksın’ parolasıyla başlayan ikinci aşamanın üzerinden 51 yıl geçti.
Adada kalıcı barışın tesis edilmesini ve Kıbrıs Türk halkının güvenliğinin teminat altına alınmasını sağlayan ikinci aşamanın yıl dönümü dolayısıyla bugün çeşitli törenler düzenlenecek. Bu kapsamda, ikinci harekatla özgürlüğe kavuşan Gazimağusa, Lefke ve Serdarlı’da kutlamalar yapılırken; toplu katliamların yaşandığı Taşkent, Muratağa-Sandallar ve Atlılar’da şehit düşenler anılacak.
UZUN YOLUN SONUNDA İLK KEZ BİR IŞIK GÖRDÜK
GURUR VEREN TATBİKAT BUGÜN BAŞLIYOR
ENGELLİ İSTİHDAMINDA ÖZEL SEKTÖR DAHA AVANTAJLI OLDU
Polis örgütünün 62’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri İskele’de devam etti
KTÖS, KTOEÖS ve DAÜ-SEN’den, AÖA yasa tasarısına karşı ortak tepki çağrısı
Her Daim Doğa Dostları'ndan Deniz Şebboyu için koruma çabası
Dinçyürek: “İşitme becerisinin korunması önemli, erken tanı ve tedavi kritik rol oynuyor”
Görev başındaki polise rüşvet teklif eden şahıs tutuklandı
Serdaroğlu, Babalar Günü’nü kutladı