Güney Kıbrıs Meteoroloji Dairesi “kırmızı alarm” verdi. İç kesimlerde 45, yüksek kesimlerde 37 dereceyi bulacak sıcaklık nedeniyle elzem durumlar dışında dışarı çıkılmaması uyarısı yaptı.
Hastaneler, itfaiye ve Orman Dairesi dahil tüm birimler teyakkuza geçirildi, elektrik kullanımı konusunda da uyarılar yapıldı. iki hafta önce yaşanan aşırı sıcak hava nedeniyle birçok kişi sıcak çarpması yüzünden hastanelere başvurmuştu.
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ
‘MAFYA DEVLETİ’ İLE SUÇLANAN ANASTASİADİS KÖŞEYE SIKIŞTI
HOLGUİN ATİNA’DA: KIBRIS SORUNDA OLUŞTURULAN İVMEYİ KORUMALIYIZ
BM ÇERÇEVESİ DIŞINDA BİR GİRİŞİM OLAMAZ
GÜNEY KIBRIS ÇARK ETTİ!
BM, KIBRIS’TA TÜRKİYE-AB HATTINDA YENİ FORMÜL ARIYOR