“Kapının önünde beklerken, tam bizim Cumhurbaşkanımız içeriye girerken o şahıs kendi makamına geçmiş gibi içeri geçti. Cumhurbaşkanımız ise kapıdaki Birleşmiş Milletler yetkilileriyle tokalaştıktan sonra içeriye girdi ve makam odasında karşılandı. Bu sadece Cumhurbaşkanımıza değil, tüm Kıbrıs Türkü’ne yapılmış bir saygısızlıktır.” Kendisinin aynı durumda farklı bir tavır sergileyeceğini ifade eden Nurel, “Ben olsaydım o kapıdan döner, arabama binip makamıma geri giderdim. Herkes haddini ve yerini bilmeli” dedi.
Nurel’in açıklamaları, kamuoyunda protokol ve siyasi temsil tartışmalarını yeniden gündeme taşıdı.
54. Geleneksel İskele Festivali bu akşam başlıyor
69’uncu Dönem Bedelli Askerlik yoklaması 6 Temmuz’da yapılacak
Avrupa Bölgesel Yangın Söndürme Merkezi, RMMO’ya devredildi
Hürmüz Boğazı'nda tahliye planı askıya alındı: Kargo gemisine saldırı düzenlendi
Alevi Kültür Merkezi “Aşure Lokması” etkinliği düzenliyor
Serdaroğlu: Ülkeyi asgari ücretliler ve kamu çalışanları değil, emeğin hakkına göz dikenler bu noktaya getirdi
ÖLÜMÜNÜN 35’İNCİ YILINDA ANILIYOR
'Kıbrıs Türkü eşek değil havucun peşinden gitmeyecek'
Öztürkler, Gafarova ile görüştü: Kardeşlik ilişkilerimizi daha da güçlendireceğiz