Artıştan Kıbrıslı Türklerde faydalanacak

Dev-İş: Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları’ndan emekli Kıbrıslı Türkler, Ocak 2010’dan itibaren emekli maaşlarına yapılacak yüzde 5’lik artıştan faydalanabilecek

Dev-İş: Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları’ndan emekli Kıbrıslı Türkler, Ocak 2010’dan itibaren emekli maaşlarına yapılacak yüzde 5’lik artıştan faydalanabilecek

Devrimci İşçi Sendikaları Federasyonu (Dev-İş) Emekli Bürosu Başkanı Ali Gulle, Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları’ndan emekli Kıbrıslı Türklerin, Ocak 2010’dan itibaren emekli maaşlarına yapılacak yüzde 5’lik artıştan faydalanabileceğini bildirdi. Gulle, bir süredir basında yer alan Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları’ndan emekli maaşı alan Kıbrıslı Türklere artış verilmeyeceği yönündeki haberlerle ilgili olarak Güney Kıbrıs’ta gerçekleştirdikleri temaslara ilişkin bir açıklama yaptı. Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları ile PEO Sendikası yetkilileriyle görüşmelerde bulundukları kaydeden Gulle, basında yer alan konunun Sosyal Sigorta emeklileriyle bir ilgisi olmadığı tespitini yaptıklarını bildirdi. Kıbrıs Cumhuriyeti Sosyal Sigortaları’nın Ocak 2010’dan itibaren maaşlarına yüzde 5’in üzerinde bir artış yapılacağını kaydeden Gulle, Kıbrıslı Türklerin de hiçbir ayrıma tabii tutulmadan bu artıştan faydalanabileceğini belirtti.
Bu haber 5 defa okunmuştur

:

:

:

:

DİĞER HABERLER