Sakallı Cihangir’de

Yeni sezonda yine zirve hesapları yapan Cihangir, Salih Sakallı’yı takımın başına getirdi

 Yeni sezonda yine zirve hesapları yapan Cihangir, Salih Sakallı’yı takımın başına getirdi

Geçtiğimiz yıl Küçük Kaymaklı’yı lig ikincisi yapan Salih Sakallı yeni sezon için Cihangir takımı ile anlaştı.

Cihangir Kulüp Başkanı Ali Karavezirler ve Yönetici Aytaç Karavezirler ile dün bir araya gelen Salih Sakallı, Cihangirli yöneticilerle her konuda anlaşma sağlayıp sözleşme imzaladı.

Geçtiğimiz sezon özellikle ilk devrede aldığı seri galibiyetlerle çıkış yakalayan Cihangir’de 2008-2009 Sezonu’nda hedef yine zirve olarak belirlendi.

Anlaşma sonrası bir açıklama yapan Salih Sakallı, Cihangir’in, futbolla içiçe olan bir camia olduğunu ve özellikle yönetimin futbola ve takıma çok değer verdiğini söyledi.

Sakallı, Cihangir’e başarılı olmak için geldiğini de sözlerine ekledi.

Bu haber 17 defa okunmuştur

:

:

:

:

DİĞER HABERLER