Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, ABD ziyareti öncesi yaptığı açıklamada, 'KKTC bizim nezdimizde Türk devletlerinin tam üyesidir.
Türk devletleri ile KKTC'yi tam üyeliğe taşıma gayretindeyiz' dedi. Erdoğan, 6 Temmuz'da Şuşa'da gerçekleştirilen Türk Devletleri Teşkilatı Gayriresmi Zirvesi'ne KKTC'nin de katılmasına ilişkin soru üzerine, şu ifadeleri kullandı: 'KKTC bizim nezdimizde zaten Türk Devletleri Teşkilatının tam üyesi konumundadır. Bu konuda başta Azerbaycan olmak üzere onların yaklaşımı da bizimle hemen hemen aynı konuma gelmiştir. Son Şuşa Zirvesi'nde malum KKTC orada bulundu. Arkadaşlarımızdan da Cevdet Bey ve Hakan Bey zirvede bulundular. Bundan sonraki süreçte KKTC'yi burada nasıl tam üye noktasına taşırız, bunun gayreti içerisindeyiz. Türk devletleri içinde hukukumuzun en ileri derecede olduğu Türk devletleriyle bunu geliştiriyoruz. Mümkün olduğunca da KKTC Cumhurbaşkanı Ersin Bey'in o devletlerin başkanlarıyla olan münasebetlerini de geliştiriyoruz.'
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”