Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, “El birliği ile birlik ve beraberliğimizin köküne kezzap suyu dökülüyor.
Gelin karşılıklı küfür ve hakaretin önüne birlikte geçelim” dedi. Arıklı, “Hep korktuğumuz buydu. Türkiye Büyükelçiliğine gidip ‘Go home’, ‘Ayşe evine dön’ diyenler amaçlarına ulaştı. Birlik ve beraberliğimizin köküne kezzap suyu dökülüyor elbirliği ile. Malum kesim; ‘Sen Elçiliğin önüne gidip malum sendikayı protesto etmeseydin bunlar olmazdı’ diyor. Aynı malum kesim büyük bir ustalıkla, orada Kıbrıs Türklerine yönelik onca saygı ve sevgi içeren cümlelerimizi yok sayıyor. ‘Siz bu eylemi malum sendikaya karşı değil, Kıbrıs Türklerine karşı yaptınız’ diyor. Sadece manşete bakıp yorum yapmayı marifet sayan insanlar da buna inanıyor” ifadelerini kullandı.
ERHÜRMAN’IN DÖRT MADDESİ TAM BİR LAF KALABALIĞIDIR!
HASAN TAÇOY AKPA’YA SESLENDİ: SAĞLIĞA ERİŞİM İNSAN HAKKIDIR!
TÜRK DÜNYASINDA DAHA GÜÇLÜ TEMSİL EDİLMELİYİZ
ANKARA’DA ERCAN’IN EKSİKLERİNİ ANLATTILAR
GÖZLER NEW YORK’TAKİ HOLGUİN GUTERRES GÖRÜŞMESİNE ÇEVRİLDİ
SAĞLIKTA SON ÜÇ YILDA DEV YATIRIM
KARMA OY KALDIRILIRSA SEÇMENİN YÜZDE 11'İ SANDIĞA GİTMEYECEK
“ORTADA HENÜZ BİR PLAN YOK BM YENİ BİR İNİSİYATİF ALMIŞTIR”
Toros: “Ortada henüz bir plan yok, BM yeni bir inisiyatif almıştır”