Güney Kıbrıs’ta şap hastalığıyla mücadele sürerken, virüsün Veteriner Dairesi çalışanları aracılığıyla yayılmış olabileceğine yönelik şikayetler gündeme geldi.
Bir hayvan üreticisi, itlaf edilen hayvanların taşınma yönteminin hastalığın yayılma riskini artırdığını savunurken, Veteriner Dairesi Müdürü Hristodulos Pipis iddiaları yalanlamadı. Gazete adı belirtilmeyen hayvan üreticisinin Rum Veteriner Dairesi yetkililerini, 'itlaf edilen yaklaşık 170 sığırı hastalığın tespit edildiği mandıraya 16 km mesafedeki bir yere taşıdığı' iddiasıyla şikayet ettiğini belirtti. Haberde bu uygulamanın, virüsün yayılmasını engellemeyi öngören protokollere ve AB kurallarına aykırı olduğuna da dikkat çekildi.
Kıbrıs sorununda gözler New York’taki Guterres-Holguin görüşmesinde
Konstantinos Kombos: Gazze toplantısının organizatörü değiliz, katılmıyoruz da
Rum Meclisi'nde trafik kamerası cezaları tartışıldı
KONUT SATIŞLARI YÜZDE 10 ARTTI
RUMLARIN UMUDU: TÜRKİYE İKİ DEVLETLİ TEZDEN VAZGEÇEBİLİR!
Güney Kıbrıs'ta kayıp yabancı öğrencinin cesedi bulundu
ABD KONGRE HEYETİ RUM LİDERLE GÖRÜŞTÜ
GUTERRES’İN BİR PLANI VAR!
AB’DEN KIBRIS SORUNUNDA DAHA AKTİF ROL TALEP ETTİ