Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İstanbul’da düzenlenen 2. İstanbul Doğal Kaynaklar Zirvesi’nde yaptığı konuşmada Türkiye’nin enerji arz güvenliğinde stratejik bir köprü ve geçiş noktası olduğunu söyledi.
Erdoğan, bölgedeki son krizlerin Türkiye'nin bu özelliğini teyit ve tahkim ettiğini söyledi. Rusya'dan 2, Azerbaycan'dan 2 ve İran'dan 1 olmak üzere toplam 5 boru hattından doğal gaz temin ettiklerini belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, 'Türkiye artık 39 ülkeden 50'den fazla şirketten doğal gaz tedarik eden dev bir enerji altyapısına sahiptir” dedi.
İRAN’LA BARIŞ ANLAŞMASI TAMAM
Kadınlara ve gençlere daha fazla temsil: Abbas Filistin seçim yasasını değiştirdi
SAVUNMA BAKANI İSTİFA ETTİ
Arnavutluk'ta turizm projesine karşı protestolar:'Arnavutluk satılık değildir'
MİLLETVEKİLİ MAAŞI YÜZDE 40 DÜŞÜRÜLDÜ
BM Gıda ve Tarım Örgütü: 'Hürmüz Boğazı'nın kapanması, küresel gıda güvenliği riskidir'
Almanya tarihte ilk kez BM Güvenlik Konseyi’ne seçilemedi
İngiltere'de askeri helikopter düştü: Üç asker öldü
Zelenskiy: 'Bu gece Rusya topraklarındaki önemli hedefler vuruldu'