Atıcılık Federasyonu tarafından düzenlenen KKTC Meclis Başkanlığı Trap-Skeet Kupası Müsabakası bugün başlıyor
Merkez poligon olan Atatürk Poligonu’nda (Gönyeli) yapılacak müsabakalarda federasyona üye kulüplerden 110 atıcı mücadele edecek. Ferdi klasmanda atıcılar, büyük erkek, genç erkek, veteran erkek ve büyük bayanlar kategorilerinde 125 hedef plağa atışlar yapacak. 125 atıştan sonra atıcıların kategorileri içerisinde elde ettikleri vuruş puanı esasına göre sıralamaları yapılacak, en yüksek vuruş puanına göre ilk 6 sıraya giren atıcılar müsabaka Ferdi derecelendirmesinin yapılacağı 25 hedeflik Final atışlarını gerçekleştirecekler. Atıcı sporcuların vuruş puanları ayrıca kulüplerinin takım derecesini oluşturacak. Atıcılık Federasyonu Başkanı Atilla Mahmutoğlu, Federasyon yönetiminin her müsabaka öncesi olduğu gibi ayni titizlikle çalışmalarını sürdürdüğünü, ödül töreninin 13 Temmuz 2010 Salı günü saat 19.00’da Atatürk Poligonu Lokali’nde gerçekleştirileceğini kaydetti.