Ülkemizin köklü spor kulüplerinden Gençlik Gücü’nde göreve yeni başlayan başkan ve yöneticileri Maliye Bakanı Ersin Tatar’a nezaket ziyaretinde bulunarak, Oyna GG” yazılı de çerçeve armağan etti.
Başkent ekiplerinden Gençlik Gücü’nde başkanlık görevine yeni seçilen Hüseyin Reis ve beraberindeki yöneticileri yeşil-beyazlı ekibin başarısı için başlattıkları çalışmaları ve projelerini Maliye Bakanı Ersin Tatar’a aktardı. Başkan Reis, başlattıkları nezaket ziyaretleri çerçevesinde Maliye Bakanı Ersin Tatar’a içerisinde Gençlik Gücü formasının bulunduğu ve “Oyna GG” yazılı bir de çerçeve armağan etti. Bakan Tatar, “Reis ailesi için GG’nin ayrı bir önemi olduğunu biliyorum. Sizin gibi genç insanlarımızın böyle güzide bir kulübe başkanlık yapması, ona sahip çıkması ve genç bir yönetim kadrosu ile yola çıkması beni ayrıca mutlu etmiştir. Umarım çıktığınız yolda başarılı olursunuz, Gençlik Gücü’ne layık olduğu başarıları yaşatırsınız” dedi.